laptop crash!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Esther Zutphen - WaarBenJij.nu laptop crash!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Esther Zutphen - WaarBenJij.nu

laptop crash!!

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 Maart 2013 | Guatemala, Antigua

Arghh..mijn laptop is gecrasht en met het vertrouwen wat ik heb in de Guatemalteekse techneuten neem ik hem toch echt voor reparatie naar NL.

  • 13 Maart 2013 - 16:02

    Patrick Steijn:

    Mijn eerste klusje???
    Jou Laptop maken :-)

  • 13 Maart 2013 - 20:08

    Mama:

    hallo meisje,

    ik dacht ga even n verslag lezen. maar dit is het al. n desillusie
    niettemin hoop ik je van de week op skype nog even te zien. het heeft hier gisteren en vanavond al weer gesneeuwd. en jij zit daar lekker in je hemdje buiten.dat willen wij nou ook wel
    doe ze allemaal de groeten en adios xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Esther

Dat komt nog...:-)

Actief sinds 26 April 2012
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 22589

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2011 - 24 September 2011

Colombia

30 Augustus 2012 - 30 November -0001

Latino America!!

Landen bezocht: