Despedida - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Esther Zutphen - WaarBenJij.nu Despedida - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Esther Zutphen - WaarBenJij.nu

Despedida

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 Juli 2012 | Nederland, Oirschot

Pff..maak je je waarbenjijnu-site aan voor je trip (ja want zo heet het volgens Paul als het geen vakantie is) naar Guatemala en zie je dat het al over 41 dagen is..
41 dagen om alles op mijn werk goed af te ronden, 41 dagen om nog alle regelzaken voor te bereiden, 41 dagen om de juiste contacten te leggen, 41 dagen om afscheid van al mijn lieve vriendjes, dinnetjes, familie en bekenden te nemen.. want dan zijn het ineens wel heel veel maanden waarin je elkaar niet kan zien. Gelukkig is er tegenwoordig Skype! Ideaal!! Enige minpuntje is dat het in Guate nu 8 uur vroeger is (met de wintertijd 7 uur) en dat het een beetje zoeken naar de juiste tijd gaat worden om met elkaar te beppen. Maar sla mijn Skypenaam maar alvast op: esthervanzutphen (lekker duidelijk ;-))

  • 05 Augustus 2012 - 20:59

    Esther Van Zutphen:

    Feit: de tijd vliegt!! Nog maar 25 nachtjes?!! :-)

  • 07 Augustus 2012 - 11:21

    Email:

    Hoi Esther

    Veel succes en plezier daarginder! En ook voor jou fijne kerstdagen!!

  • 16 Augustus 2012 - 13:29

    Christel:

    Ik volg je! X

  • 16 Augustus 2012 - 13:29

    Christel:

    Ik volg je! X

  • 28 Augustus 2012 - 21:15

    Ton En Emmy:

    Spannend, nog maar 2 nachtjes
    we kijken met belangstelling uit naar je reisverslagen van het mooie Guatemala.
    Goede reis

  • 29 Augustus 2012 - 10:41

    Truus Hagen:

    Ha die Esther,
    Spannend morgen vertrek je ,een fijne reis en ik volg je ook vanuit Zuid Afrika.
    Want ook voor mij gaat de tijd nu snel nog maar 4 weken.
    dikke kus tante Truus

  • 30 Augustus 2012 - 07:41

    Youri:

    Goede reis Es! Have Fun!

    x

  • 30 Augustus 2012 - 23:22

    Aletha:

    Heeeeeeel veel lol en plezier... ik geniet vanaf de zijlijn mee! Dus kom maar op met de verhalen...:-) X

  • 31 Augustus 2012 - 11:43

    Mama:

    goeiemorgen

    na n klote donderdag, maar ook heel gezellig en liefs van iedereen ben ik blij dat je daar bent waar je zolang naar hebt uitgekeken.
    maak er iets van dan doe ik dat hier ook. dikke kus

  • 01 September 2012 - 07:43

    Isabella:

    Blij te horen dat je goed bent aangekomen. Fijne tijd daar. We zijn benieuwd naar je verhalen! dikke: X en hele groete: (O)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oirschot

Esther

Dat komt nog...:-)

Actief sinds 26 April 2012
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 22602

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2011 - 24 September 2011

Colombia

30 Augustus 2012 - 30 November -0001

Latino America!!

Landen bezocht: