La casa - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Esther Zutphen - WaarBenJij.nu La casa - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Esther Zutphen - WaarBenJij.nu

La casa

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 September 2012 | Guatemala, Antigua

Even een korte impressie van het huis waar ik nu verblijf:

http://www.tecunuman.centramerica.com/Guatemala%20Homestay/Lopez/index.html

(hmm..hoe maak ik ook alweer een hyperlinkje..#allesvergetenhier

  • 09 September 2012 - 18:05

    Patrick Steijn:

    WAUW wat een luxe koelkast!!! Met ijsklontjesmachine..... toch??

    Hihi, mooi hoor :-)

  • 09 September 2012 - 20:28

    Truus Hagen:

    Ha die Esther,ik snap dat je het daar wel naar je zin zal hebben.
    prachtig die tuin alleen een kerstroos in septm.???
    groetjes tante Truus

  • 10 September 2012 - 19:24

    Anita Berben-Quinten:

    Wat zal het genieten zijn voor jou. Ome Sjef mist je wel hoor. Ik was zaterdag ff daar (want je extra broer Marco haha) was daar natuurlijk ook. Toen vroeg ik aan hem of hij je miste en hij zei 'nou en of' . Lief toch. Have fun. Liefs uit Oirschot

  • 11 September 2012 - 08:44

    Frank:

    Nice! En dat beest op de foto? Hoort dat daar of komt 'ie uit de jungle? ;-)

    Groetjes!

  • 11 September 2012 - 12:16

    Tineke En Piet:

    He schat, Zo weten we ten minste waar je verblijft, maar waar blijft die prachtige foto van William???
    Ben erg benieuwd en kan dan ook daar een beeld bij hebben.
    Gaat het met je ? Spaanse les aan het doen, dat is nooit verkeerd en wat doe je zo de hele dag/
    Vertel eens wat meer. Ik dacht zal eens kijken op waarbenjij.nu maar daar staat nog geen dagboek op, dat hoopte ik stiekem, wil graag weten wat je allemaal doet daar.
    Jammer dat we elkaar nu al 2x misliepen op skype. Laat ens weten wanneer je wel kunt en mail dat naar mijn gewone email adres ff. Doe maar 3 sugesties en daar kan ik dan een uitpikken. Wil je stem heeeeel graaaag horen en mis je ontzettend. Gaat geen dag voorbij en daar ben jij..(in gedachte dan he..haha) Ik moet gaan werken en kijk mijn mail vanavond na.. groetjes tineke x x x x x x x x

  • 12 September 2012 - 11:27

    Talitha:

    Oh, krijg helemaal zin om op vakantie te gaan. Wat ziet dat er gezellig uit!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Esther

Dat komt nog...:-)

Actief sinds 26 April 2012
Verslag gelezen: 651
Totaal aantal bezoekers 22599

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2011 - 24 September 2011

Colombia

30 Augustus 2012 - 30 November -0001

Latino America!!

Landen bezocht: